2012. december 13., csütörtök

A Darwin-díjasoknak is jár egy dal



A kommunikációs szakkönyvek és útmutatók szövevényében gyakran lehet arról olvasni, hogy ha a megfelelő üzenetet szeretnénk eljuttatni a megfelelő célközönséghez, ügyesen kell lavírozni. Sajtóközlemény esetében ekkor beszélünk "mutálásról", azaz célközönségnek megfelelően változtatunk az adott közlemény gondolatain, szövegezésén, miközben az üzenetek általában fixek. Videó esetében ez egy fokkal nehezebb, és drágább is, így a PR viszonylag ritkán használja.
Az ausztrál metrótársaságnak úgy tűnik sikerült a gordiuszi csomót egy elegáns vágással feloldania. Nem kellett hozzá más, csak egy tiszta üzenet, egy fülbemászó dallam, valamint néhány aranyos figura. Az eredmény pedig: egy hónap alatt 30 milliónál több letöltés, illetve komoly médiajelenlét a megfelelő közegben (ausztrál média). Ennyi, és nem több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése